Știați că…

Conform  Barometrului Comunității Locale a Municipiului Alba Iulia, doar 19% dintre companii organizează programe de practică. Ne mândrim că Florea Grup este una dintre ele.

Florea Grup este o companie care a început în 1996 cu doi oameni. Pe măsură ce activitate a crescut și s-a diversificat, la fel s-a întâmplat cu echipa, ajungând astăzi la peste 500 de angajați. Cu toate acestea, un lucru a rămas constant: un mediu de lucru prietenos unde ușile sunt mereu deschise. Balanță între un mediu de lucru informal și proceduri bine stabilite oferă cadrul în care fiecare își poate exprima liber opiniile, în care meritele fiecăruia sunt recunoscute dar și unde se investește într-un țel comun. La Petra Pavaje echipa lucreză în condiții de muncă sigure, în fabrici unde se respectă toate normele europene de protecție a muncii și salubritate.

Carieră

Dacă vrei să faci parte din echipa Petra Pavaje.

    Nume si Prenume*
    Email *

    Contactați-ne pentru posturile disponibile


    Poziții disponibile

    Petra Pavaje, parte a Florea Grup, caută ASISTENT MANAGER.

    Locație: ARAD

    Cerințe:

    – capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca

    – capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini în același timp

    – capacitate de a respecta termene limita

    – atenție către detalii

    – plăcere si abilitate de a învață lucruri noi

    – responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate – îndeplinirea activităților zilnice de secretariat

    Condiții:

    Candidatul ideal trebuie să fie o persoană implicată, responsabilă, socială, cu o atenție distributivă în timpul programului de lucru și capabilă de lucru în echipă.

     

    CVurile se pot trimite pe adresa horatiupopa@floreagrup.ro.   Informații la telefon 0728999943.

    Candidatul Ideal
    CUNOȘTINȚE
    – Cunoștințe temeinice în ceea ce privește sistemul organizatoric și dе vânzări;
    – Studii superioare dе specialitate sau conexe;
    – Cunoaşterea mai multor limbi străine, engleza minimum scris și vorbit.
    APTITUDINI & ABILITĂȚI
    – Inteligență (gândire logică, memorie, capacitate dе analiza și sinteză);
    – Capacitate dе organizare și conducere a activității serviciului;
    – Capacitate dе a prelucra informațiile, dе a le interpreta și dе a le valorifica prin luarea dе decizii sau prin furnizarea dе date prelucrate altor factori decizionali;
    – Corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala în relațiile cu oamenii; – Receptivitate, spirit dе echipă (sincer/ă, dispus/ă la colaborare); – Bune abilităţi verbale şi dе scriere;
    – Un simţ bun pentru evaluarea condiţiilor dе pe piaţă şi a nevoilor consumatorilor şi clienţilor;
    – Capacitatea dе a delega şi motiva ceilalţi angajaţi;
    – Creativitate, energie şi entuziasm în conceperea şi implementarea campaniilor;
    – Încredere în propriile propuneri sau în evaluarea ideilor; –
    Dorință dе perfecţionare continuă.
    RESPONSABILITĂȚI / BENEFICII Pentru linia nostra de business Petra Pavaje, în cadrul căreia producem și comercializăm prefabricate din beton vibropresat, cautăm un coleg / colegă care să :
    – planifice şi să aplice activităţile şi campaniile de marketing.
    – coordoneze și să аcorde sprijin și îndrumаre în vеdereа аtingеrii obiеctivеlor dе markеting;
    – mențină relații profesionale cu toți partenerii externi (agenții de publicitate, firme de sondare de piață etc.);
    – organizeze evenimente, târguri, expoziții ce au ca scop promovarea imaginii și produselor firmei;
    – cunoască, să interpreteze și să pună în aplicare strategia de marketing și planul de afaceri al companiei,
    – fie implicat activ în schimbarea și dezvoltarea companiei, fără însa să ia însă decizii de unul singur;
    – stabileasca obiectivele și bugetul de marketing;
    – selecteze şi să aplice cele mai de succes strategii şi tactici de marketing;
    – stabilească resursele şi formele de promovare;
    – monitorizeze factorii financiari şi tehnologici care afectează oportunitățile de pe piaţă;

    Știm că pe lângă tehnologia înaltă în care am investit este nevoie și de personal calificat pentru a putea oferi produse de calitate. Iar pentru a ne asigura că avem în echipă cei mai buni colegi, ne-am oferit să ne implicăm în educația lor încă de pe băncile școlii. Suntem parteneri de practică pentru patru universități, iar în anul 2016 am lansat programul „Practică la Florea Grup”.  În cele 3 săptămâni petrecute în companie, împreună cu tutorele lor de practică, studenții au învățat despre managementul unei companii, despre pașii unei campanii de marketing, despre strategii de business și, nu în ultimul rând, despre ce înseamnă munca în echipă.

    Despre Noi

    Mai multe despre noi